استاد آزمایشگاه جانورشناسی....
 
دلنوشته های من
جایی فقط و فقط برای نوشتن نوشته های دل من
 
 
سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : تارا

اولا اینکه به درسای خودتون بخندین نه به درسای من....

دوما نداره....خوب ما پارسال این آز رو داشتیم...سر آزمایشگاه استاد داشت درمورد کارتون های خارجکی حرف میزد که چقدر روی اصول علمی میسازنشون.مثلا در مورد فیلم -درجستجوی نمو-حرف زد و بعد ازمون پرسید کیا این فیلم رو ندیدن؟؟؟؟

2تا از بچه های کلاس گفتن که ندیدن فیلم رو....استاد برگشت و خیلی جدی گفت:نفری2 نمره از نمره پایان ترمتون کم میکنم.....این باعث شد که من این دفعه با دقت بیشتری فیلم رو ببینم...



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت18:38---11 تير 1393

پاسخ: :))))))


شهرزاد
ساعت14:57---4 تير 1393
من الان باید چی بگم؟!!!!!!!!!
پاسخ:همین لبخندت خوبه....


Negin
ساعت20:00---3 تير 1393
واااااا چرا؟
پاسخ:دیگه این تیزبینی یه استاد جانورشناسی بود....ولی فیلم جالبیه ها....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


پاییز رو دوست دارم بخاطر همه ی زیبایی هاش.... شایدم یه جنبه از دوست داشتن پاییز به این خاطره که الان زدگیم پاییزیه.....نمیدونم دوباره بهار به زندگیم سرمیزنه یا نه.....
رتبه کنکورم....
زخم باسنم... نیومدنم اینجا.... عید فطر دیروز و امروزم... ماه عسل دیشب دیشب مهمونی
پيوندها
عینک آفتابی ریبنhttp://">عینک آفتابی ریبن
ساعت دیواری">ساعت دیواری
عینک آفتابی">عینک افتابی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس delneveshteha92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان